2011-09-13

HEJ IGEN

hatar känslan av att ha waste-at en hel kväll.
ända sedan skolan började har jag haft så jävla mycket på gång. har varit på galet många möten, varit i kontakt med så mycket olika människor för att få tag på nycklar, anmäla lag, agera kontaktperson, gå på utbildning, ställa frågor om vad det egentligen är jag ska göra, om jag har gjort rätt, etc etc. känns som att jag alltid har något jag måste göra men i kid you not, det känns helt ok. eller det känns fett bra. det är mycket ansvar men det är ändå kul att inte bara sitta på götten och göra nada. det får mig också att undra what the hell i was doing förra terminen HAHA.

men allt det här får mig att känna mig så otroligt ineffektiv när jag som ikväll ba har kollat på en film. en jävligt bra film, but still, har gjort nada utöver det. orkade inte ens laga mat så jag tänker skippa min föreläsning imorgon bitti för att göra det och maila lite folk och förberedda inför seminariet jag har på eftermiddagen.

ah men på tal om filmen jag såg: TITTA PÅ DEN! omajgad vad intressant den var. catfish heter den. googla den inte!!!!!!!!! läs inte på någonting om vad den handlar om, ba ladda ner den och se den. den finns på svtplay för tillfället men jag tror att de tar bort den imorgon vid midnatt så yeah... piratebay kanske är ert bästa alternativ haha. det är en dokumentär iallafall och är.. fett speciell. asså fett speciell.

jag vet inte hur mycket jag kommer sätta mig vid bloggen framöver, har typ en existentiell crisis när det kommer till den HAHA. vene typ hur jag vill att den ska vara. privat??? oprivat??? bara bilder??? bara text??? känner mig typ omotiverad till att dela med mig av saker. fråga mig istället om ni vill veta. aronow. twittrar gör jag iallafall, så gott jag kan. la förresten till snubben som gjorde "catfish" så fort jag såg klart den, så jävla ballt. älskar sättet twitter förminskar avståndet mellan människor. ba en sån sak som att min hjälte gnucci följer MIG där. who is i, liksom? ah, ballt.

Inga kommentarer: