2010-07-08

bobban jr & n a s

hatarrrrr livet när jag ser såna här saker:



och att jag aldrig är med! först michael jackson-tribuen... och nu det här...

men nog med butterhet. var ju faktiskt och såg damian marley och nas igår! hade inga förväntningar och var mest bara hype eftersom alla andra var hype och varför tacka nej när man kan tacka ja liksom?! det var helt okej *duckar för slagen från alla som tyckte att spelningen var off the chain* men när de spelade bobbans "could you be loved" i slutet var då folk VERKLIGEN släppte loss. fick mig att undra hur en av pappa marleys konserter måste ha varit. förresten, folk som ba STÅR under en hel konsert? vad är fel på dem? stanna hemma.

1 kommentar:

Melina sa...

Det kunde varit värre... hatar att jag bor i halmstad när jag ser såna saker xD