2010-07-30

held up my boombox

okej, så spyan igår kväll. kalla mig fördomsfull men vart var alla barbies? fanns inte alls särskilt många jö. folk var inte heller snyggare än medelsvensson och - till min förvåning - var väldigt många svarta på stället. hade typ väntat mig att vi skulle bli nekade i dörren när både jag och friday kom gåendes och de skulle säga att blattekvoten bara tillät att en av oss kunde gå in. HMPF! vem ska jag nu gå runt och vara fördomsfull mot?

nääää jag skojar bara. vad vet jag, spyan kanske är "ute" nu och släpper in vemsomhelst, HAHA *vägrar släppa mina fördomar* *men har hört så jävla många fula grejer så det är typ omöjligt att be mig göra det efter en kväll*

men för stunden släpper vi det där och drar och festar med kenza istället. WÖÖW!

2 kommentarer:

Nawal sa...

verkar för överskattat kanske?

vixen sa...

veeeeeerkligen. jag trodde att det skulle vara skitstort och fläshigt och snyggt men det levde inte upp till sitt rykte, DOCk var killarna snyggare där än på andra ställen, iallafall den kvällen