2010-07-31

lördagggg

var det någon som undrade varför jag älskar latino-men?



ord är överflödiga.

om exakt en månad börjar skolan. asså fatta, CRAZY! det betyder att jag har mindre än en månad kvar i stockholm och jag älskar ju stockholm kommer att ha grovaste separationsångesten efter bara två månader hemma... oh chiiiild, ni kommer se mig gråtandes på tågstationen i slutet av månaden, trust.

det blev inget collage (eller kenza! *sad*) för min del igår kväll efter ett så jävla onödigt tjafs, så istället åkte jag hem till ghandji och hängde med henne hela natten. när det var dags för mig att gå hem hade det börja regna så jag fick låna ett paraply av henne... and yeah, it was broken. kom hem dyngsur. dessutom lyckades jag bli rädd vid synen av min egen skugga, inte en utan TVÅ gånger hahahaha i'm fönny. nu ska jag ut och cykla och bli krääällig igen. PYSS.

1 kommentar:

Nawal sa...

Jag cyklade imorse :P