2010-07-21

mhm

min nya grej har blivit cykling. älskar fan det. tjatade som faaan på melina på att vi skulle cykla till tylösand HAHA men det blev inte av för att det var för "långt". OKAY. men idag så tog jag cykeln till skärholmen för att lämna tillbaka en klänning jag köpt på monki. träffade på ninno på vägen så jag gick med honom en liten bit när vi gick förbi latinosarna som spelar fotboll nere vid fittjaängen. jag förstår mig inte på dem, de spelade i brunna ip för högst två veckor sen och nu ba en NY cup? igen? haha you gotta love them.

men att cykla, det är så hiiiimla skönt. och underskattat. det är mycket bättre än att ta bussen eller tunnelbanan för det är bara du och trampandet liksom. man blir tom på tankar men fylld av... något annat. eller så är det bara jag som gör en stor grej utav det HAHA.

allsång på tv nu. oscar linnros är så cute. fortfarande min favorit utav snook-grabbarna.

3 kommentarer:

Nawal sa...

ÅÅÅH TACK TACK, KUL ATT nån håller med. Jag älskar också att cykla, det är så skönt. Började uppskatta det i Örebro, det är ju cykelstaden haha.

Måste dock köpa en ny damtralla.

vixen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
vixen sa...

DAMTRALLA? hoppas på att det är ett annat ord för damsadel...