2010-08-12

ännu mer tidsfördriv

BRUKAR DU KOMMA I TID:
om jag behöver ta tunnelbanan för att ta mig någonstans - då, ja, alltid i tid. men om jag ska typ till centrum ligger fyra minuter bort från vårt hus så... nej, aldrig HAHA

HAR DU BRA KONDITION:
skitbra!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
igår kväll. varje gång någon ropade "INFOKOMP!" sprang alla dit för ett gruppfoto. lystringskall liksom.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
flottig i ansiktet, trött i kroppen men ändå aaaaaasglad efter att ha pratat med micke och vi bestämt att vi ska hänga på lördag.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
typ... grå? fattar inte varifrån min fascination för grått kommer ifrån för den färgen är BUTTUGLY när man tänker efter, liksom enda funktionen den färgen har är att den drar ner vilken outfit som helst. men trots det kan jag inte låta bli att älska gråa plagg. konstig är jag

KAN DU LAGA MAT:
jorå, fast jag tycker inte om att göra det.

VAD PLUGGAR DU:
börjar inte förrän om tre veckor men det blir globala utvecklingsstudier. imma be, imma imma imma be kofi annan.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
tyra approves.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
minns ej.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
näää

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
helt ok! synd bara att folk inte var hypade men det var skiiiitkul att hänga med infokompisarna. plus att det alltid är kul att make new friendz.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
mjölk (ÅH tänker på morgonarna hos min mormor när man får mjölk direkt från kon HAHA så. frikkin. gott.)

ÄR DU NYTTIG:
ibland. men de gånger jag inte gör det så är det totally worth it *tjockis*

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
yeaaaaah boy men inte särskilt många, typ bara sommarjobb

ÄR DU BLYG:
beror pååå. eller nae, nu när jag tänker efter så är jag inte blyg, jag bara visar olika mycket utav min personlighet beroende på vilka vibbar jag får av folk. om folk är öppna: kör bara, imma make love to them HAHA. personlighetsmässigt asså. men om folk är liksom stängda och man måste kriiiiiga för att föra en konversation med dem så stänger jag bara av och bryr mig inte, finns liksom andra människor jag lägga min energi på, som också ger mig något tillbaka.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
halv ett

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
säkert mario kart hemma hos ramen förra sommarn

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
super mario!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
FÖR MYCKET. känns liiiite tråkigt att jag kan shotta hur mycket som helst men ändå inte ens bli lite lullig. damn you krälliga muskler for this curse, damn you!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
nej, aldrig

JAG SOVER:
helst i ett svalt täcke. mmmmmm så skönt. tänk er typ när man vaknar till för att det är varmt i rummet och man vänder på täcket och ba aaaah, kyla. bästa känslan, haha

VAD SA DU SENAST?
"vadå? vad skrattade du åt? vadå? varför skrattade du?" när stewie sa något på family guy och min syrra började giggle. vet fortfarande inte vad det var han sa för hon vägrade svara mig. konstig.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
nej, hade hoppet att jag skulle dra på både urf och way out west men... nää.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
beror på vad det handlar om men många gånger är det meli, annars muum eller ghandji.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
en cykel vars bromsar inte är fuckade

HAR DU SNYGGA SKOR:
skiiiiiitsnygga skor. mina connies, mina sneaks (MAMA LOVES YA'LL), mina blåa heels och mina 15 cms klackar som jag får ont i fötterna bara jag ser dem stå i skohyllan.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"marilyyyyyyyyn" (asså jag ropade på henne... såg lite freaky ut att utlämna det)

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja för ovanlighetens skull, i vanliga fall brukar jag sova i min mamas säng men hon var hemma igår så yeah.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
glömde se efter.

HAR DU KÖRKORT:
i wish... eller jag vet inte om jag gör det faktiskt, känns lite onödigt att ha ett. miljöpåverkan och sånt shit, ni vet. men det är praktiskt, det är det.

ÄR DU ENSAM NU:
nope, min syrra sitter bredvid mig och kollar på scrubs.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
imorgon ska jag träffa mimmi, tony och simon och käka middag eftersom mimmi flyttar till uppsala på söndag och efteråt ska vi på kuduro-konsert på gustav adolfs torg, på lördag ska jag hänga med micke, freedy och simon och på kvällen drar vi säkert ut och på söndag kommer momi hem! WOOP WOOP!

Inga kommentarer: