2010-08-05

ghsköjfj

okej, jag gjorde skiten. jag mailade honom och det blev bättre än vad jag hade väntat mig men istället för att känna lugnet för att jag klarat av någonting så får jag helt plötsligt ångest FÖR att jag mailat honom.

??? vad är det för fel på mig??? kan man bli en större ångest-människa än vad jag har blivit? jag kan inte sova igenom en hel natt, jag känner en konstant oro gnaga inom mig och nu visar det sig att det inte spelar någon roll om jag skiter i att lyfta ett finger eller om jag tar tag och går något åt det som stör mig, mitt sinne vill liksom inte acceptera en lösning. alternativ a är inte bra, alternativ b är inte bra. får panik.

jag kommer fan bli sjuk om jag fortsätter leva såhär men jag har ingen aning om vad jag ska göra. allt jag ser framför mig är problem, oavsett vad jag väljer att göra med det jag har. det jag har kanske inte är nog? asså shit, för ett år sen hade jag inte ens tänkt tanken att det jag har inte är nog. failure. jag är skakad i grunden.

ångesten är allt jag har.

3 kommentarer:

Hani sa...

Nej jag kan inte latin. Bottom line is, pyramiden finns fortfarande på sedeln. :) Aldrig har jag heller påstått att allt jag skriver stämmer, ingen kan väl verkligen bevisa konspirationsteorier. Take care

Hani sa...

Nej jag kan inte latin. Bottom line is, pyramiden finns fortfarande på sedeln. :) Aldrig har jag heller påstått att allt jag skriver stämmer, ingen kan väl verkligen bevisa konspirationsteorier. Take care

Hani sa...

ursäkta att jag postade kommentaren två gånger, inte min mening. Förresten. Wikipedia stämmer ju långt ifrån alltid, så det du skriver kanske inte stämmer. Vem vet? :)