2010-08-19

HAHAHA!

okej, tre saker som fått mig att skratta denna morgon:

- vaknade för en timme sedan då min väckarklocka av någon anledning inte ringt klockan tio som den skulle och nu känns det som att halva min dag är borta, men jag skrattar åt det istället för att bli sur över det så: HAHA!

- fick hem lunds studentguide men den fick mig nog att fnissa mer än skratta. jag åker om lite mer än en vecka, ya'll! *giggle*

- min ungdomskärlek mailade mig under natten och bad om "ursäkt". asså, det här är killen som jag hade en enoooooooormous crush på under hela högstadiet slash halva gymnasietiden fastän jag inte kände honom. jag trodde bara att han var mannen ur mina drömmar - tills jag förra sommaren tog modet till mig och gick fram och bad om hans nummer (minns hur häftig sagge tycker att jag var HAHA) och han visade sig vara världens douchebag efter att han förhört mig om någon snubbe jag dejtat och sedan lagt in lite "smooth" att han hade flickvän. sedan gav han ut mitt nr till sin kompis för att "testa" hur bra tjej jag var. att han nu har balls att överhuvudtaget maila mig visar ju exakt HUR douchig han är och min enda reaktion när jag läste mailet var ett simpelt:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA u funny. i like that.

1 kommentar:

Melina sa...

dör för "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA u funny. i like that."

HAHAHAHAHHAHAHAHAZHAHAHAHAHAHAHAHAHAHZHZHAHAHAHAHAHAHAHAHA