2010-08-11

he ate my heart


mahousemahouse

faaaaan vad rastlös jag var för ca 4,5 h sedan. hoppade runt här hemma som en freaking kanin, kunde inte sitta still, kunde inte stå still tillräckligt länge för att göra en sak åt gången. frågade vad ninno gjorde men han satt bara hemma men sa att sagge och dem var nere på basketplanen och spelade. jag var SÅ uttråkad att jag tyckte att det lät som en bra idé att gå förbi för att se om de fortfarande var där. turned out to be a daaamn good idea för inte nog med att både sagge, ramen OCH chrish var där så träffade jag på kaleb och hear this - vese! min favolärare från sista året på gymnasiet! asså SÅ random. eller okej, inte JÄTTE för han är ju uppvuxen i våra trakter men ändå, varför spelar han basket mot snubbar i min ålder? HAHA he fönny. hängde med dem lite och nu sitter jag och lyssnar på musik. på salem. "heeeere we go agaaaain".

Inga kommentarer: