2010-08-25

innan sömnen

asså sömn är det sista jag har prioriterat de senaste dagarna, sovit i snitt typ fem timmar och till vilken nytta egentligen? ingen, för det enda jag gör är att sitta på msn och snacka skit med folk *flashbacks till högstadiet typ* imorgon måste jag dessutom stiga upp jättetidigt för att hinna till medborgarkontoret och min pappa för att bestämma när vi ska gå och köpa en ny dator till mig och sedan försäkringskassan igen och allt detta innan klockan ett då jag måste till ungdomsmottagningen. jag ska höra lite med barnmorskan om p-piller och YEAH, jag vet att jag var väldigt skeptisk mot det för ett tag sen men jag måååste bara få höra vad för alternativ man har när ens mensvärk is killing you. det känns som waste of life när man spenderar tiden antingen liggandes i sängen för att man inte pallar röra på sig eller lutandes över toalettstolen för att det gör så ont att allt man har i magen måste ut. jättesexig beskrivning, jag vet.

jag har inte ens bokat min biljett ner till lund än och jag MÅSTE göra det imorgon, annars kommer jag fan freak out. har jag tur bokat simon om sin biljett och tar samma tåg som mig på lördagseftermiddagen så jag får lite sälle ner, plus att tony erbjudit sig att skjutsa oss till tågstationen då. kärlek till honom x 1000.

okej, och nu sitter jag och funderar vilken dag det är just nu? onsdag? torsdag? ingen aning. hoppas på onsdag för då släpper stressen lite. har inte ens tänkt på vad jag ska ha med mig ner. kläder och sen typ... what? JUST JA, måste fixa med adressändring och shit. åååååh, jobbigt. okej, imorgon (idag) ska jag inte skjuta upp det mer, får ba tänka på hur skönt det kommer vara när allt är överstökat.

kul att höra mig obsessa om såna här grejer, va? kan totally tänka mig det.

Inga kommentarer: