2010-08-25

it's gonna be a bumpy ride

YEAH BOI! idag har jag verkligen varit awesome. ungdomsmottagningen, check. bostadsbidraget, check. folkbokföringen, check. tågbiljetten, check. jag hann till och med laga mat och hänga med momi i skäris! köpte en skitsnygg knallröd magtröja och en svart klänning med skärning vid magen, asså den är TOO DIE FOR. lööööv it. och förresten, JAG VET att det enda jag gör nuförtiden är att droppa youtube-klipp här på bloggen men den här musikvideon måsssste ni se:



för det första. TJEJEN! omajgad, vad snygg hon är. drop dead gorgeous, mashallah, vaaaad du vill asså, hon är där! håret, ögonen, hyn. hade aaaldrig bangat.

för det andra, asså älskar killarnas dans!!! jag ba ser mig freedy framför mig och jag blir lite stolt HAHA. länkade till och med videon till honom och sa att han skulle vara skithäftig om han lärde sig dansa sådär. det skulle säkert passa honom skitbra. ehm, btw, är det fel av mig att tycka att mohombi är lite smygsexig när han dansar? asså såg honom på sommarkrysset häromdagen men han hade ingen sexappeal där men i videon så ba... when did he become so tall? HAHA *hypnotized*

2 kommentarer:

cico sa...

brooooor.
bruden e katt. ja håller med
men vem fan kommenterar hyn ?!

vixen sa...

HAHA dude, fett normalt ju