2010-08-17

WANTED

AHHH ni måste hjälpa mig nu!!! minns ni en video när en kille sitter i sitt rum, iklädd en ryssmössa och ett par solglasögon (och ett boxarlinne och ett par handskar?) som snackar in i kameran? kommer inte ihåg allt han sa men en del var i alla fall "det var hane och hanes bror! ja svär, de va hon!" och i slutet pekar en av hans kompisar fuck u åt honom och han ba "VA? pekar du fuck u åt MIG? jalla jag måste gå nu" och gör någon grej med munnen och stänger sedan av kameran HAHA. jag måste bara hitta den!!! ni vet vilken jag menar va? den var en klassiker på tiden när man skickade alla videor över msn, haha. come on guuuuys, help me out here!

update - no need, my girl anna hookade upp mig! HÄR är den.

4 kommentarer:

Melina sa...

då jag aldrig hört om den vill jag se nu så hook ME up med videon!

fanny sa...

DU måste lägga upp den om du hittar den. Låter sjukt kul.

vixen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
vixen sa...

varsågod, fast den var inte så rolig som jag minns den xD