2010-09-04

human behaviour

kände mig så himla lame igår kväll för att jag var tvungen att stanna hemma när alla, asså ALLA var på festhumör och skulle ut och det var poolparty utanför vår balkong and shiet så jag ba kör bara, bjud in dig själv :D HAHA and so i did! fixade in mig och zeemen på en fest i korridoren bredvid med en massa utbytesstudenter (både en korridorspolare och en random snubbe på bussen skulle dit HAHA lund är litet!) meeeen vi sket i att gå till slut eftersom vi inte hade någonstans att hänga fram till att festen började då min pappa ockuperade mitt rum och dessutom skulle jag upp tidigt idag. steg upp klockan sex asså. INTE LAGLIGT. jag vet inte vad som är värst, sömnen eller hungern. kan typ inte somna för att jag är hungrig men jag är för trött för att ta mig till köket och fixa frukost.

min kode

så jag ligger och myser i mitt nya täcke tills jag funnit krafterna att göra... något...

Inga kommentarer: