2010-09-08

jaså jaså

asså jag måste fan säga det, jag tycker att det är skithäftigt att en av dem jag kommer bäst överens med här nere i lund är en snubbe från danderyd som ska rösta blått och heter "von någonting" i efternamn. inser ni att om vi hade setts ute hade vi ALDRIG snackat med varandra? (jag vet inte ens vart vi skulle kunnat stöta på varandra, snacka om skilda umgängeskretsar.) och nu ba sitter vi i köket och tittar på top model tillsammans. så jävla lustigt.

nu ska jag på utrikespolitiska föreningens föreläsning om israel/palestina-konfliken HAHA yeah i knöw, sooo not my turf men folk i klassen ska dit så varför inte, efteråt har de ett informationsmöte också och det är mest jag vill gå på. bjöd med zeemen också. aaaaja, nu är det bråttom, PÖZZ!

2 kommentarer:

cico sa...

ramen. min bäbä. hell no, jag är hans bitch

annahita sa...

åh, vad intressant med föreläsningar om israel och palestina! det är skitbra att du är så himla öppen för ny kunskap, du verkar verkligen vara så himla nyfiken!

berätta gärna mer om föreläsningen och vad som sades!