2010-09-27

fun timez

ni ska se vad jag fick med mig hem från sittningen. ett par heartshaped glasögon. och med "fick med mig hem" menar jag att någon random person satte på mig dem och jag förstod det som att det var en present båååra till mig. älskar random people! såg inte ens vad det var för form på glasögonen förrän jag kom hem. inte för att jag var full, vilket var vad en snubbe trodde att jag var (jag ba "hey, i resent that! im just naturally awesome...") för jag var faktiskt spiknykter. är fortfarande smått rädd för fyllor efter sista kvällen back home. ramen sa till mig att jag kommer få massa nya kompisar här i lund så länge jag håller mig nykter. tänker följa det rådet HAHA.

dagen efter kom min kompis miriam hit. asså luve that girl, hon är min favorit, hähä *lilla al fadji röst* shes totally feeling me när det kommer till musik, människor och humor. hon är också från stockholm, bor till och med på röda och vi har en massa gemensamma kompisar. get this, hon har en kompis i halmstad som känner min kompis i halmstad. HUR WIERD?! i knöw. anyway, eftersom hon bor ute på landet och sista taxin går klockan fem på eftermiddagen(!!!) så fick hon sova hos mig. novischfest, jööö. vi kom precis i tid till oscar linnros - som sög men när dj satte igång musiken var det skiiiiitkul. vi var ett tiotal från klassen som hängde och efteråt drog vi hem till sven för efterfest. i en kristen korridor HAHA. det första man möttes av när man kom in var planscher uppsatta för mässa. så fel.

in other news, idag har jag jobbat med radion och imorgon lär det bli en heldag men hear this! på onsdag ska jag vara programledare. haha fett kul. ska lägga min allra nasalaste röst, bara för att. efteråt är det chill med radiogänget men jag ska dra ut med med folket i min klass istället. tydligen ska en fransk rappare komma och giga. kuuuuuul(t!) liv!

Inga kommentarer: