2010-09-12

S on my chest, let me get my cape on

tröttheten just nu. jag tittar på klockan och upptäcker att den bara är elva - OH SHIT! am i 40? har exakt samma sömnmönster som min mama vafan. ringde henne halv elva en gång och hon lät helt cracked up när hon svarade, hade tydligen väckt henne HAHA. värsta morgonrösten hade hon så hon måste ha sovit ett tag också. hon är värst.

jag har till och med kommit in i en period när jag tycker att det är roligare att mysa hemma än att gå ut och dansa. eller ok, festa. dansa är alltid kul fast mycket av glädjen försvinner när man har ett kefft ljudsystem. måste skaffa ett par högtalare till min lilla crib, tillsammans med ett gäng möbler. har kikat in i andra människors rum och det ser ut som små mysiga lägenheter med gardiner, ljus på fönsterbrädan, en liten soffa, ett bord... whereas jag har min säng, min stol och mitt skrivbord HAHA. fail. insåg hur fail det var när zeemen kom förbi och vi inte hade någonstans att chilla eller något att titta på förutom varandra. awkwarrrrd haha.

asså, egentligen borde jag inte slösa på tiden såhär men jag har suttit och skrivit på min hemtenta i en timme ungefär. har i och för sig snokat på facebook samtidigt haha men in my defence är hemtentan snaaaaart klar. tänk er, min första hemtenta på universitet, klar. FEST! (i min säng. med mr songz.)

Inga kommentarer: