2010-10-02

ahlgrens bilar

nää, vad kul! nästa vecka ska vi ha fest med radion för att fira att radio upf vann pris för bäst närradio för några dagar sen. dumheter kommer det bli, jag säger till dig!

var på brooklyn-kvällen på krischan nation igår och asså... djn?!?! HEAVENSENT! hur kan de spela på en liten sketen nation i lund?! heeeeeelt jävla off the chain var dem!!! HAHAHA de spelade så roliga remixes... och la in sina personliga meddelanden till oss... ahhh, vill bara berätta allt men det är bättre att jag håller det för mig själv. no homo. nä, men måste ta reda på vilka de är och kolla om de spelar på andra ställen så man kan dra dit om någon kommer och hälsar på någon gång. det är värst att folk inte kommer inte på nationerna men yeah... malmö is always nearby. bra skit, bra skit.

kom hem vid två men fan ett idag. miriam vaknade klockan fyra. snacka om björn jaw. jag har äntligen fått my bike on så jag cyklade ner till centrum för att leta efter en halsduk och vantar men get this, allt stänger klockan fyra på lördagar. fyra! so i was like yeah, och fick vänta på en tjej i min klass som joinade mig på lite crepes. nu ska mami (det vill säga, jag) kolla på film och vänta på att min kyckling blir klar. ikväll har korridoren under fest så jag lär väl titta förbi med någon från min korridor innan jag lägger mig. det är konstigt att ha fest så nära sig, man blir ju fett lat. kommer komma dit med morgonandedräkt och shiet. mmm, munlukt.

Inga kommentarer: