2010-10-13

bara till er sådära, ingen annan får veta

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år gammal... får jag hoppas att jag är 5 år visare också? ah okej, det hoppas jag då.

2. Vem var den sista du träffade? daniel, en kille i min korridor. han hängde med mig medan jag käkade. cool guy.

3. Hur lång är du? senast jag mätte mig var jag 167 but dat wuz like ages ago och jag tror fan att jag har växt nååågra cm till.

4. Vilken var den senaste film du sett? började se på pans labyrint men jag såg inte klart den. om det måste vara en film jag såg från början till slut så var det en gammal baseball-film jag inte minns namnet på.

5. Vem ringde du senast? min papi men han svarade inte *lonely*

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "när ska jag vara på radiostationen imorgon?" till producenten max. tror inte att further explanation behövs.

7. Vad är dagens planer? ööööööh, skriva klart den här dumma recensionen och sen sleep reaaal tight.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa. jävligt convenient helt enkelt.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? groft skilda

10. När såg du senast din mamma? samma dag jag åkte till lund. vi stod på tågstationen i stockholm och skrattade åt snubben som såg ut som en exakt kopia av tony. HAHAHA ni fattar inte, det var så sick!!! de hade till och med likadana kläder på sig! ah, memories :')

11. Vilken ögonfärg har du? brunt med lite grönt i :)

12. När vaknade du idag? tio över åtta, fett standard.

13. Har du någon gång hittat en katt? haha ah skitmånga gånger hemma hos min mormor. mina favoriter var sharik och dima... oh wait, de var hundar HAHA.

14. Vilken är din favoritplats? bredvid någon jag tycker om? *sleezy svar*

15. Vilken plats föredrar du minst? bredvid någon jag inte tycker om? *roligt svar*

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? kan seriously inte tänka så långt

17. Vad skrämde dig som barn? frågan är, vad skrämde mig INTE när jag var barn? ett minne jag har i alla fall är att jag inte vågade sitta vid ett bord ett tag eftersom jag var rädd att en man skulle sitta där under och slicka min hand efter att ha hört en wierd ass ghost story. hahaha det låter fett sjukt nu när jag tänker efter.

18. Vem fick dig att skratta senast? antar att det var daniel eftersom det var honom jag hängde med sist? men annars zeemen, hängde med honom också idag och he's a pretty fun guy

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? för ung? det vet jag inte. men för awesome? det är en annan fråga...

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? nekkid *durty gyal* *fnizz* *busig*

22. Hur många kuddar har du i sängen? två, en för mig och en för min gött

23. Hur många landskap har du bott i? i guess 3, haha. norrland, södermanland (seriously, i had to google that shit to find out) och skåne.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? äääääldrig, och den som påstår något annat ljuger.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? spik strumpor. kan inte sluta titta på folks fötter när de inte bär strumpor. så jävla äckligt att jag inte kan titta bort. typ, bilolycke-effekten.

26. Är du social? yeah boiiiii, det kan man säga

27. Vilken är din favoritglass? vitrysk glass! oh chiiiild, finns inget som kan jämföras med det. möööööjligen twister men den kommer långt efter asså.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? inte ta csn-lån.

29. Tycker du om kinamat? jorå... asså i'll it eat, i mean, i don't hate it HAHA

30. Tycker du om kaffe? nej, klarar ej av kaffe. bara med oboy isåfall *5-year-old-gyal* *men nu när jag tänker efter, vilken 5-year-old-gyal dricker kaffe överhuvudtaget?* *yeah, im wierd*

31. Vad dricker du till frukost? mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? det lutar nog åt höger sida, hur intressant det nu kan vara att veta

33. Kan du spela poker? HAHA. där har du svaret.

34. Tycker du om att mysa? näää, who invented that shit?! hate that guy.

35. Är du en beroendemänniska? nej, för jag är awesome

36. Känner/kände du någon med samma födelsedag som din? ja, min granne! kärlek till honom.

37. Vill du ha barn? bara barn jag har adopterat.

38. Kan du några andra språk än svenska? frågan är, kan jag ens svenska? d e d.

39. Har du någonsin åkt ambulans? nah, nevvah. höll på att göra det though när en kompis stukade knät när hon plankade HAHA. men en annan kompis åkte med istället.

40. Föredrar du havet eller en pool? havet för jag älskar saltvatten men pool när jag vill dyka och göra tricks :D

41. Vad spenderar du helst pengar på? helst spenderar jag inte pengar alls! HAHA nä men på upplevelser typ, helst inte materiella saker

42. Äger du dyra smycken? ah, för mina goldchains är av äkta guld. PLAYA!

43. Har du någon gång testat narkotika? aaaaaaldrig livet, som lilla al fadji säger

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? HAHA. is that a trick-question? haha nä men tuggummi.

45. Vem är den roligaste människan du känner? asså, hatar att säga det här högt, men ramen. han får mig och skratta på exakt samma sätt som när jag var liten. typ man sa "hej" och jag låg på marken. jag svär, ramen har säkert sagt "hej" någon gång och jag har varit på marken HAHAHA helt mobbad.

46. Har du något ärr på din kropp? hahaha yeah, too many. de senaste är från min och min syrras olycka med cykeln i somras.

47. Vad har du för ringsignal? jag upptäckte nyligen att man inte kan byta vare sig ring- eller smssignal på min mobilen, så yeah, standardsignalen

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej, för till skillnad från momina så växer jag ur mina bebiskläder

49. Flirtar du mycket? är groft keff på att flirta så jag försöker undvika det så mycket som möjligt HAHA

50. Vart togs din profilbild för din blogg? haha den är från när jag och meli precis hade varit på moderna museet förra året och hade gått av i bredäng för att träffa min pappa

51. Kan du byta olja på bilen? olja? bil? jag trodde den gick på bensin?

52. Har du fått fortkörningsböter? nae

53. Vilken var den senaste bok du läste? poverty and development into the 21st century av tim allen. beats harry potter!

54. Läser du dagstidningen? ja, rätt så ofta. en amerikansk kille i min klass blev helt wierded out när han såg att jag gjorde det. unga människor gör tydligen inte sånt i kalifornien.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej men kommer börja prenumerera på denna tidning när den väl kommer ut.

56. Dansar du i bilen? eftersom det aldrig är jag som kör så JA! älskar att dansa i bilen. älskar att åka bil överhuvudtaget. im like a friggin dog i bilar. ääälskare :D

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? radio upf?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min dumma recension jag håller på med. gav upp och började skriva på datorn istället. sen gav jag upp det och började blogga istället, lolz.

59. När var du i kyrkan senast? förmodligen julen för två år sedan eller nåt sånt. måste varit senaste gången jag åt ben&jerrys då också.

3 kommentarer:

andino sa...

nr 39 - minnen HAHA

marilyn sa...

HAHAHAHA så långsamt som du kör skulle det förvåna mig ifall du fick fortkörningsböter

vixen sa...

andin0 - HAHA visst :D

marilyn - wtf, vadå "SÅ LÅNGSAMT SOM JAG KÖR"... jag kör fett fort.