2010-10-10

crazy mäjn

there's some wierd feng shui-shit going on in my room. har börjat ha konstiga drömmar igen. jag skulle egentligen inte haft något emot dem om det inte vore så att jag vaknat upp mitt i natten flera gånger på grund av en känsla, eller typ, premonition, av some crazy shit. en gång kändes det som att det stod någon i mitt rum så jag var tvungen att kolla om jag verkligen låst dörren. en annan gång vaknade jag av att det kändes som att någon bet mig i öronen. i natt vaknade jag av att det kändes som att någon varit inne på rummet och lämnat en glasflaska i hallen. någon hobbypsykolog som vill analysera mig, kanske?

men det kan väl inte bara var jag som "lider" av det här? fast lider gör jag ju egentligen inte, jag sover ju varken oroligt och är inte trött när jag vaknar men det är ju alltid ruuligt att analysera sig själv. kanske borde jag be min syrra ta med drömtydarboken jag fick låna av mumin när hon kommer ner? fast den handlar i och för sig bara om sexdrömmar och är hennes mammas HAHA. men ändå. could be useful. i natt stod en snubbe i min klass och tittade på mig jättelänge. fan gör han i mina drömmar, liksom? konstig kille...

Inga kommentarer: