2010-10-07

från och med nu.

jag har bestämt mig - jag ska bli världens bästa elev. det finns liksom inget annat. jag ska plugga så jävla bra, lära mig så jävla mycket och gå ut universitetet och helt enkelt vara bäst på att rädda världen. så simpelt är det. från och med idag är det så.

nu ska jag titta på ett par tjejer som också tänkt ta över världen på sitt sätt - rebecca och fiona, och deras första avsnitt av deras tv-program. såna tjejer älskar jag: modiga, smarta och störtsköna tjejer som gör det killar alltid gjort. häftiga är dem, som fan.

förresten, det blev inge drama igår kväll... i alla fall inte mycket, och inte från det håll jag hade hoppats på. men det är också därför jag har bestämt mig för att bli världsbäst - ingen får ta ifrån mig det som är rightfully mitt. det vill säga, jag själv.

4 kommentarer:

cico sa...

ive got ur back bro. 110&!

cici sa...

%*

Aleks sa...

Jag ska också bli bäst o ta över världen! :P Men Im the good guy typ..

vixen sa...

cici - thanks man, bååååra kärlek till dig

aleks - jag vet, jag blir stolt över dig varje gång du säger att du ska göra det :D you go girl, fortsätt så