2010-10-23

vixen aka snot boogie

däckade runt fyra i morse till mickes favoritserie, the wire. någon som har sett den? hade suttit sedan midnatt och läst en av artiklarna vi har i kurslitteraturen och fört anteckningar. shit vad mycket jobb det är, men det går framåt i alla fall. ska stanna hemma ikväll också. hoppas innerligt att det inte är fest någonstans på sparta i natt igen för det är fan en raritet. tänk, att få sova ifred en fredagskväll, en raritet. det trodde man inte när man bodde i buskarna vid hallunda centrum, va! jag har nått den punkten att jag faktiskt funtade på att köpa öronproppar när jag var på ö&b idag. men ah, jag bangade. min budget är som sagt inte den fläshigaste. man hittar alltid en massa random shit i den affären. hittade ett stormkök på ett av hyllorna. fick flashbacks från sörmlandsleden i femman när jag, sebbe och nisha sov under bar himmel och vi vaknade upp inne i ett tält med sebbe spoonande nisha HAHAHA. så jävla underbart asså. klassresor. synd att man inte hade vanan att ta med sig en kamera på den tiden. meeeen i och för sig, that might work to my advantage - i was OOGLY som liten. var en sån där late blossomer, HAHA. dock har jag inte inte vanan att ha med mig en kamera nu heller, främst för att jag lämnade alla kameror hemma när jag åkte hit. skitdålig idé. vem gav mig den? va? stoopid...

nu sitter jag och lyssnar på familjen och ska börja svara på frågan "hur påverkar globaliseringen sociala strukturer som familjen, samhället, traditionella religiösa och politiska roller, etc.?" så, peace out! /snot boogie

2 kommentarer:

cico sa...

du va feting OGLY när du va liten.

vixen sa...

HAHAHAHA duuude... that hurt a little?