2010-11-05

damn. shyte.

a place of zen - det är den exakta motsatsen till vad mitt rum är nu. asså jag är inte en sån där människa som är särskilt pedant eller behöver ha det överdrivet rent runt mig men det här kaoset (kaoz!) jag har här inne är fan... nääe. inte ok. byxor på golvet, en kökskniv på bordet (liksom! random shit. okej, jag vet ju hur den hamnade där men ändå...), nytvättade trosor på sängen som dessutom är obäddad... nej, det här är inget place of zen, i'll tell you dat. ska försöka lugna ner mig lite och finna lite ro i sinnet innan jag drar iväg till bibblan. ett försök till att flytta på ett par trosor ska göras så att jag åtminstone kan lägga mig i sängen en stund och lyssna på den här sköna zouk-låten (eller är det verkligen zouk?) jag hittade nyss.



laterz.

3 kommentarer:

annette sa...

HAHAHA ja!!!! man e säker på att han ska klippa hans tuuung!!!

OHHH nooo, inte mina tuttar hahah.. men önska.. de va så snygga så va tvungen att ta den bilden.. skulle aldrig posta mina bröst sådära hehe :)

ja följde också de nu när det gick på tv, hon skulle vinna!!! tror inte hon har världens karriär, men hon verkar göra lite för tror de va nya bilder som va där på hennes sida!!

annette sa...

HAHAHAH thats true!!!
gick in där och nästan tuppa av.. vafan håller han på med? han jockie-boi.. hans videos ??? hahhah nu e jag upprörd..

lou sa...

älskar den där låten!