2010-12-09

20 år ya'llz!

vid frukosten i morse fick jag syn på det här på whiteboard-tavlan vi har hängandes i köket:

vixen yäni

HAHAHAHA doggggg av garv. det kunde bara betyda en sak. ivan är tillbaka från sin ledighet! bästa avslutet på ett jävligt härligt dygn. igår var det nämligen min bday! jag tror fan att det kan ha varit en av de bästa någonsin. väcktes av mina bästa kompisar som gratulerade mig, min mamma sjöng för mig över telefonen även fast hon veeeeerkligen inte kunde lyricsen HAHA och på radion överraskades jag med en födelsedagsmuffin och lite mer sång.
vi sände vårt sista radioprogram för i år och efter sändningen skulle jag och en kompis till en annan kompis för att baka lite lussebullar och sånt mys... trodde jag. kom dit och blev överrumplad av att en massa folk från min klass skrek "SURPRISE!!!!!" så fort jag steg in i köket HAHA. tydligen hade miriam fixat ihop en liten överraskningsfest åt mig. åhhhhh, jag som alltid velat ha en. blev helt galet rörd alltså. så så spenderade jag resten av kvällen, med att äta tårta, bullar och tacos i fina människors sällskap.

(ps - hade verkligen inga förväntningar på den här födelsedagen, mina planer efter "julbaket" var liksom att gå och spela fotboll som vanligt haha. det som verkligen gör mig glad är att folk jag inte alls känt länge överhuvudtaget made the effort för att göra något sånt för mig. till alla som dök upp igår, som hjälpte till att baka tårtorna, som gav mig presenter eller som helt enkelt bara gratulerade mig - kärlek i massvis till er!)

1 kommentar:

Miss Incorrigible sa...

Åh ännu ett decemberbarn. delicious! Grattis i efterskott honey child, wish you lots of days filled with joy & dancing ..... in da thongz workin for 'em moneyz hahah...