2010-12-03

årets låt

hahahahahahahahhaha jag döööööööör. den här låten spelade de TVÅ gånger igår kväll!!!



fattar ni hypen som uppstod i vår klass?!? älskar att till och med de svenska grabbarna fuckar ur till laserturken. en av dem kunde till och med souljaboy-dansen! HAHA ASSÅ SÅ SKÖNA. jag tror att alla var på flipphumör eftersom vi är lediga idag. långhelg! imorgon blir det grooooov urfuckning igen, korridoren som hade halloweenfesten ska ha fest igen och vi har planerat att ha förfesten hemma hos mig. dumheter, jag säger till er!

sista veckorna i lund i år kommer bli GALNA!

tittut
AW MAN U POKED ME IN THE EYE
ben joe miriam henrik
lapdöööönce

2 kommentarer:

annette sa...

ALLTSÅ?!?!!? hahahhahahah jag dör........ spec i mitten när han tuttar förbi hahahahahah

Anonym sa...

hahah hade rutan förbi, inte meningen att han ska tutta hahah