2010-12-05

dagen efter

tack och lov, tack och lov, tack och lov att det är fotboll ikväll, längtar så himla mycket. har smått panik över lite radiogrejer jag måste göra, miriam ligger däckad på golvet och jag vet inte riktigt hur jag ska väcka henne haha. har panik över pengar och julklappar också (känns SÅ FEL att känna sig dålig över att man inte vet vad man ska köpa till folk eller ens har pengar till julklappar för det känns som att man hoppat på den materiella hypen vid julen och jag gillar inte det), kan inte fatta att jag liksom spenderade 300 spänn när vi var ute i torsdags. utan att ens bli full. jag är fööör krallig för mitt eget bästa HAHA. not cool. igår kväll hade alla utsikter för att bli en tung kväll men festen vi var på hade haffat en skitdålig dj och folk var alllllldeles för fulla, polisen fick komma och hämta en kompis kompis, en snubbe i klassen hade sin första fylla ever och vi minns alla hur den var... så det känns som att jag agerade hönsmamma hela kvällen istället för att ha kul. men ah, det är rätt cool, jag är glad att andra var glada och nöjda efter kvällen iallafall. HAHA och jag fick mäck av en svart tjej! asså varför är det BARA svarta och latinos som attraheras av mig? män OCH kvinnor tydligen. svär, när ska en white eller asian guy holla at me liksom... i wanna know.

Inga kommentarer: