2010-12-30

nytt åååååår

shit, hela dagen har jag spenderat på stan. i stan. på stan. i stan klingar fett mycket bättre enligt mig men en liten röst inom mig säger att det ska vara PÅ stan. haha.

aja.

kapade ett par gosiga fejkuggs på belle shoes, SHLÄCK! för hundra spänn kommer jag från och med nu vara vääärldens slappaste människa - vilket faktiskt också är mitt mål den här vintern! att vara och se ut som världens mest slappaste människa. har redan bunkrat upp mig med ett par mjukisar och hoodtröjor att ta med tillbaka till lund. ahhh, jag bara längtar till de där föreläsningarna 8 på morgonen nu... jag är SÅ förberedd för dem. efter uggsen fortsatte jag med att köpa lite smink, BAM! bara sådär. jag tror att tjejen på åhlens hatar mig nu efter att ha stalkat henne i typ en timme. hookade upp mig med ett skiiiiiitsnyggt läppstift också, shoo. so im like, all set for new years? enda problemet är att jag fortfarande inte vet var vi ska gå? HAHAHA men det är väl inte bara jag som sett att typ INGEN har satta planer för detta nyår? alla ba messar och mailar och ringer runt för att fråga vad som händer men får bara ett "aronow" som svar. läste farzad och ramins nyhetsbrev och de hade inte heller planer för imorn och om inte DE har planer, vem har?! hahahahaha ok jag ska inte överdriva... men allt löser sig nog! så länge man är katt så spelar det ingen roll var man hamnar - fest, hemmafest eller mcdonalds - man är fortfarande katt. AM I RIGHT?!

3 kommentarer:

momi sa...

WOOORD UP!

vixen sa...

HAHAHA älskar att du förstår mig

muuumin sa...

kärlek när den är som mest äkta!