2010-12-20

shorty is so amazing, body's banging, conversation's stimulating

riri lion

som ni kanske märker har jag inte alls lust att lägga upp något vettigt här på bloggen medan jag är hemma. fett normalt ju. har haft fullt upp med utgång, mysdag och julklappsshopping... köpte finaste julklapparna till mig själv idag HAHA. älit älit, hata inte. in the words of my colombian friend: "du är den viktigaste personen i ditt liv och du förtjänar något fint!" well, riktigt det sa han inte men det var i alla fall hans point HAHA

bilden ovan skulle jag jättegärna vilja hitta i bra kvalitet, fatta vad häftigt att ha den uppe på sin vägg. var på ikea och drömde mig iväg om att ha ett inrett crib... det skulle vara awesome faktiskt hahaha

1 kommentar:

annette sa...

jo det är klart. men samtidigt så lever jag inte så extremt att de är nått att klaga över och om jag pratar med dom? vad kan man komma fram till utav det, kan inte ändra mina levnadsvanor mer så att de är nöjd, båda måste ju trivas och tydligen är det jag som stör.. :/ jävla tanter