2010-12-12

sittning, tema: cocktail

sittning jaaaaw

sittning jaaaw

sittning jaaw

sittning jaw

sittning nails

sådärja momi, här får du se hur jag såg ut igår kväll! me mina naaaailzzz and all, som ska föreställa en frack, u know, for the guys sake. holla! det är enda bilderna på mig från igår kväll där man ser vad jag har på mig, resten är bara bilder från dansgolvet och folk i min klass som gör kaos. och på tal om kaos, de spelade TVÅ olika låtar remixed med laserturken!!! loved it. loooooved it! nä nu måste jag strecha, annars kommer JAG vara kaos imorgon bitti...

5 kommentarer:

m arilyn sa...

du har fööör mkt fritid

Melina sa...

gud vad fint! (tyst lillasyster!)

ps alltså såna titties har man om man har mat på bordet, seriöst. noeline ba kom in igår och typ bad mig titta på en bild på mig själv från förra sommaren, hade titties som faaaaaan, vi dog i en halvtimme, har fan inget kvar av det mer :(

vixen sa...

OMG! och du ba skickar pengar till mig. behåll dem och köp mat för dem mami :(

Mandy sa...

Grymma naglar, eller nagel.
Fifaan vad grym du är aså.
*småkär* men det vet du typ nu haha

vixen sa...

hahahaha tack mandy :) :)