2010-12-27

wöööw.,

danni tony
tokiga killar

åh vilken grejt time jag har med mina kompisar, för mina kompisar är snälla och gulliga.

HAHA riktig ninno-grej att säga. i lördags var jag på bauer i slussen och hängde med mina gamla peeps - rebecca, freedy, mikael, zeke och simon. fett vare. det var galet skönt att bara chilla och köra på drinkar istället för att gå ut och gå all out för omväxlings skull. även fast vi snackade om att dra till ace där mickes kusins kompis skulle spela men ingen var särskilt sugen på att dra dit. eller rättare sagt, ut. vi drog bara till mcdonalds där vi träffade en kille från infokomp som också råkade fylla år den dagen (tack facebook). mickes kusins kompis spelade förresten också på bauer i lördags och vi kom att börja snacka om hur när man precis fyllt 18 och började gå ut (eller ah, jag tror att jag var den enda som verkligen väntade till min 18-års dag innan jag började gå ut HAHA alla andra är fett busiga :/) så kunde man fucka ur på musiken om det inte spelades något som man veeeerkligen gillade eller som inte var ens musiksmak. asså typ musik som spelas på barer är väl typ mellow house? vet inte exakt hur jag ska beskriva det men yeah, you get the picture om ni varit ute ett par gånger. men ah, just den typen av musik kunde jag veeeeerkligen inte uppskatta förut och jag kunde typ bli sur om jag tvingades lyssna på den HAHA. men det är inte alls så längre. nu föredrar jag till och med den typen av musik ibland. det blir ba jobbigt om någon sätter på kevin lyttle när man är mitt i en konversation för aaaldrig jag kommer avsluta meningen jag påbörjat. jag är redan på dansgolvet och skakar min lilla svarta rumpa. (inget i den beskrivningen stämmer, i am sadly aware of haha)

men något jag verkligen älskar med dessa fina människor som jag får kalla mina vänner är att det alltid är kärlek i luften när vi ses. kärlek och hat HAHA. för jag ääälskar att mobba både freedy och micke och det slutar upp med att micke är skiiiittaskig mot mig och freedy är på väg att slå mig HAHA. skitbra kompisar är vi! men så är det bara hälften av tiden vi spenderar ihop, andra hälften spenderar vi med att kramas och mysa. bästa människorna asså.

efter mcdonalds blev jag upphämtad av momi och grabbarna eftersom de också hade varit i stan och var på väg hem och jag bev sååå rlycklig för att jag skulle komma hem och kunna lägga mig tidigt men CHEAH... det slutade upp med att vi åkte till vårby för att diar skulle träffa ett par tjajor och sen till västbergas mcdonalds där vi såg inte ett, utan TVÅ bråk. kom hem halv fem, ok. HAHAHAHA riktigt fail. hataaar att få skjuts av sagge!

igår var jag och gamla harry potter-gänget och såg just harry potter på bio. filmen fuckade sig mitt i så vi fick sitta i 20 min och vänta på att någon manick skulle kylas ner och sen bytas ut och värmas upp igen innan den kunde sättas igång igen men vi var skiiiiitglada för vi fick gratisbiljetter som kompensation. så man kan typ säga att vi tjänade 110 spänn igår? HAHA. och filmen var så jävla bra!!!!!!! fattar inte de som sagt att den är DÅLIG? asså, har de sett film nummer två till exempel? KNAS! alla har ju blivit så duktiga som skådisar och ron har blivit så krallig! hur kan man inte godkänna? haha nej men de verkligen nailed den här filmen, längtar helt sjukt mycket till nästa. mitt under filmen viskade jag till simon att jag inte ville att filmen skulle ta slut. HAHAHAHA asså im sooo cheazy ibland men jag lovar! den var så bra. kommer ihåg tiderna när jag visste i vilken ordning vissa kapitel kom och hur de började and all of dat. i was crazy! men det var en underbar tid också, man är fett lycklig som nerd HAHA.

jallafall, när jag inte är ute och busar så är jag bara hemma och chillar med min sjuka syster. det är faktiskt fett mysigt för jag brukar inte alls vara den som gillar att bara ligga hemma, speciellt när jag bara är hemma ett litet tag. gillar liksom mer att vara ute och hitta på grejer istället för att waste time doing nothing - men den här gången är det så jäääävla skönt att göra ingenting. känns som att det är en massa quality time som jag får spendera med min syrra. hittills har vi inte gjort något annat än att äta. jag har till och med början plugga lite, med en FET betoning på lite. har typ spånat lite på några idéer men jag orkar inte stressa. jag har tagit det första steget och börjat åtminstone och det är jag fett stolt över haha.

aaaja, nyår nästarå. hoppas på en massa dumheter, jäääj. (älskar verkligen att skriva som en fjortis, känns som att min personlighet kommer fram som bäst då HAHA) håller fortfarande på och hör what is up. spelar egentligen ingen roll var vi hamnar så länge jag får fira den med momi, angi, micke och freedy. det är det jag hoppas på mest. och som sagt, massa dumheter hähä.

1 kommentar:

mandy sa...

kanske en stupid fråga men. vad är en Singales? .
Nej jag är faktiskt så svensk man kan bli, eller jag har italienskt blod och sådär.
Men har bara en väldig mixad familj.
med Iranier, Chilenare, Italienare och ja allt möjligt!

Kul att du läser min twitter! Du borde också skaffa en!