2011-01-13

lost in the world

jag känner mig helt off just nu. inte så att jag känner någon negativ energi eller nåt, jag känner mig bara... neutral.

jag var inte psyched på att åka ner till lund igen men nu när jag är här är det cool. lund och jag är cool. det är inte lund som står i obalans med mig, tvärtom, det är bra för mina studier. jag har alldeles för roligt i stockholm för att kunna klara av att plugga där. problemet... eller jag kan inte ens kalla det för ett problem för det känns inte som ett men GREJEN är att det snarare är jag och min klass som är osynkade. under hela lovet har jag knappt pratat med någon härifrån. jag har inte sett fram att hänga igen som de skriver till varandra på facebook, jag har inte haft något intresse för vad de haft för sig och detsamma gäller väl för dem om mig. det känns som att jag har spenderat hela den här terminen med att försöka komma in i gänget eftersom det är en ny klass and all that men mina ansträngningar känns meningslösa därför att de är så lika varandra och på samma våglängd medan jag befinner mig på ett helt annat ställe. hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig riktigt bli en av dem.

men det lustiga är, jag hyser ingen bitterhet. jag nothing it. jag är inte ledsen över det, jag bara... accepterar det som det är. jag var på guidance-grejen i tisdags och träffade på ett par i min klass och ni vet när man inte funkar med någon eller inte ser fram emot att se den personen så blir allt den säger eller gör dubbelt så irriterande än vad det egentligen är - men jag nothing'd it. jag gick därifrån och tänkte "jahapp, det var det". jag bryr mig inte tillräckligt om min klass för att ens bli irriterad. konstigt.

känner bara ett otroligt lugn när jag sitter med vetenskapen om att det här inte är allt. det, och att jag har miriam som delar det skånska äventyret med mig.

so anyways, jag mår inte så bra upptäckte jag för jag började spy nu... tar och vilar lite. vill verkligen bli frisk innan måndag för då har jag planer på att göra grejer!! hihi. god natt, kompisar.

2 kommentarer:

cico sa...

goddaaaajm, känns nästan som att ja måste åka ner o typ rescue dig. typ rädda willy.
ive got ur back brow!

cico sa...

HAHAHAH WHAAA, definiera samma humor!?
yeah, but ur a bit cuuuuuteer