2011-01-11

youuuu

ya girl is back in lund! sicker than evuh, might i add. asså ni anar inte vad jag har fått gå igenom idag. jag åkte upp till stockholm med en resväska under min arm - jag kom tillbaka med tre stycken plus en matta. HAHA yeah, en matta. alla reagerar på den. jag älskar den! den är all waaarm and fuzzy och är placerad precis vid min säng så när jag stiger upp på morgonarna kommer mina fötter mötas av fuzzylove. thats nice. tände precis ljus och käkade glass och stekta äpplen med kanel på min lilla matta.

men ah, det var inte kul att ta sig hem med allt bagage. och det var inte kul att ta mig till skolan och hem sen. har världens hosta nu! hostar så hårt att jag håller på att spy. that seems to happen to me alot lately actually. mensvärk, jag spyr. hosta, jag spyr. HAHA vene hur jag lyckas asså. ska ligga hemma så mycket som möjligt nu i dagarna och bara skriva på min tenta, thank you very much.

lyssnar på aretha medan jag säger en liten prayer för min health. PRAY WITH ME SISTAHS!


Inga kommentarer: