2011-02-27

do you remember guuurl

vet ni vilken låt jag lyssnar på nu? michael jacksons "liberian girl". LÄTT en av mina favoritlåtar med honom, den ligger i topp bland "remember the time" (åh minns när jag var liten och vi hade videon inspelad på kasett och jag brukade dansa med i mumie-dansen som jag kallade den, HAHA. älskar att mina föräldrar kom på mig sååå många gånger och jag alltid spelade dum varje gång.) och "who is it". mmmm, mumma.

asså jag kommer aldrig sluta bli förundrad vad folk gör in public. snubben bredvid mig på tåget igår... FJORTIS! jag blir typ ledsen när jag tänker på sakerna han skrev på facebook HAHA. han var runt 30 men skrev som en 13-årig flicka. sen gick han in på diverse dejting-sajter och jag ba ........dude? seriously? nu? fast vet inte om jag är rätt person att säga något för jag tittade på japanska filmen "thirst" och den är lite sicko den med HAHA. ebu ljög grooovt när han sa att den var bra för det enda ordet jag kan beskriva ordet med är just - sicko! tittade på "celda 211" tills jag däckade i någon timme. den var fan skitbra. varför är español filmer alltid skitbra? varför?

Inga kommentarer: