2011-02-20

ewcia

igår var jag på examnsfest hemma hos ewa! det var fan längesen jag gick på fest helt själv, lite nervy var det... men det gick bra, ewa känner bra människor! sen kände jag en annan tjej som jag lärt känna på samma sätt som jag känner ewa men hon och hennes pojkvän drog efter några timmar. kul hade jag iallafall! precis innan jag var tvungen att ta min buss hem stod vi och sjöng till kanye



jag har redan lagt upp den här låten men FYFAN vad bra den är! och alla ba rappade och dansade ed medan en snubbe la till ett "YAY!!" och "OKAY!!" på varje ställe han kunde HAHAHA. kanye unites people, helt enkelt! lil jon också, för efter varje "YAY!" hörde man mitt chuckle (som är skrämmande likt sättet långben skrattar på asså HAHAHA) eka!

nää nu ska jag till biblioteket som vanligt. HÖRS :D

Inga kommentarer: