2011-02-05

hej då

gör laser ont? asså jag menar såna där laserpennor. gör det ont om någon riktar dem mot en en längre stund? hade nämligen en dröm där jag blev lasrad av en snubbe jag verkligen inte tycker om och det var första gången som han tog ut sina negativa känslor mot mig. och han lasrade mig ja, haha, det gjorde fucked up ont asså. vi började slåss sen. fyfan vad skönt det var. hahaha whaaa, jag låter som värsta caveman men jag kan inte förklara tillfredsställelsen i att äntligen få ut allt, både från hans och mitt håll - för i verkligheten hade jag aldrig fått en sån reaktion.

i verkligheten har vi inte haft ett riktigt samtal på två månader jag har hållt mig undan så mycket jag bara kan för jag att jag inte ens pallat vara i hans närhet och ännu mindre låtsas som att det är lungt mellan oss - men ändå blev det precis som det var när vi först lärde känna varandra när vi sågs efter jullovet. eller inte precis och precis, jag tror att båda hade vissa saker i bakhuvudet några gånger. men jag orkade verkligen inte bry mig om han var med eller inte den kvällen. orkade inte hålla fast vid saker som hänt för månader sedan. orkade inte negativa känslor alls.

så jag pratade med honom.
och han pratade med mig. skojade, garvade.

dagen efter skrev han till och med på face. och jag blev förvånad för jag fattar inte - hur kan han ens VILJA prata med mig efter sättet jag varit mot honom när han vägrat förstå att jag inte velat ha något med honom att göra?????? har ignorerat honom, har inte svarat på hans meddelanden, har gått därifrån när han börjat prata med mig. hah. har haft sån tur att jag har sluppit träffa på honom alltför många gånger sedan jag kom tillbaka till lund men jag tror att han bara dök upp i hjärnan igår natt för att hans buddy gick hem med samma tjej som han hookade med (rakt framför mig, herregud) precis efter att jag hade kastat honom. är glad att det där dramat är över men obviously ligger ju något längst in och rotar i och med drömmen. förstår honom inte. det är nog det som är grejen. men yeah...... that's someone else's headache nu när vi inte längre umgås. tack och lov för det!

Inga kommentarer: