2011-02-24

oj oj

shit, jag börjar bli trött nu - och om en timme kommer momi och sagge över för att se på film. dayem. har inte sett röken av varken min mama eller min syrra sedan imorse när jag kom hem och min mamma gav mig the cold shoulder för att hon hatarrrrr när jag är ute sent. men jag var ju inte ute sent, jag var ju ute tidigt???? *rolig*

igår var jag ute med iranieligan, plus freedy HAHA. tre iranier och två mulatter, helt tokigt gäng. asså det var såååå tomt ute, har fan aldrig haft så mycket utrymme att dansa på inne på spyans hiphop-golv. de sjukt. glömde typ bort att det var sista dagarna innan löning + onsdag = yeah partypooper, haha. men det var gött ändå. skrattade lite åt djn som satte på låten han och ena bartendern hade gjort HAHA. snacka om att inte ha någon som helst självdistans. nej, ingen record-dealer kommer festa på spyan och ge dig ett skivkontrakt.

dock fick jag bara tre timmars sömn innan det var dags att stiga upp och skriva klart mitt arbete som skulle skickas in innan klockan ett. men det gick bra för jag skickade in det 12:56. FLÄSH! tunga är jag och min partner in crime. vi upptäckte att de andra två i vår grupp hade valt att göra sina arbeten var och för sig tjej. ooooh, bids-drama. hoppas some ricky lake-shit is going down på seminariet på måndag. SKOJA! jag vet att det löste sig för dem.

nu ska jag gå och köpa lite glass åt pumpkin-headsen som är på ingång. közz!

2 kommentarer:

mandy sa...

så alltså nu ere i sthlm som gäller eller? Redline?

Mandy sa...

haha det är redline som göre..sjukt om jag skulle träffa dig där ba.. jag skulle nog helt ba SHUUUUUU som om jag vore helt bekant med dig haha