2011-02-22

vänskap

det första jag möttes av när jag rullade in på tågstationen idag var freedy och micke (och mickes nya frisyr!). vi tog en feeeet lunch på pizza huts buffe och det kändes precis som vanligt och jag tackar gud (är jag religiös?) för att det var så. tack för att de är så fina och för att det inte spelar någon roll att det var två månader sen vi sågs sist för det känns som att det var igår vi var alla hemma hos mig och drack drinkar (eller försökte dricka dem - tills vi erkände att that shit was naaasty *clevelands röst*) kvällen innan jag blev så himla sjuk och åkte ner till lund - och för att de är världens bästa vänner. har saknat dem så mycket.

1 kommentar:

Nawal sa...

Det är det fina med vänskap,
att det kan gå lång tid mellan man ses, men när man väl ses känns det som om det vore igår.