2011-02-01

warööööp

HAHAHA!! har haft en riktigt gött helg, känns bra att vara vid liv igen. i fredags var jag hemma hos elin och käkade tacos. miriam, mahad, hans kompis, fredrik och elins kusin joinade också. fyfan, vi käkade som galningar och la oss sedan i soffan i en enorm matkoma och spelade spel tills vi drog hem till fredrik och rökte lite wåterpipe. lekte dj hemma hos honom och satte bara på random houselåtar jag kunde och jag märkte att folket inte var särskilt amused by it HAHA. speciellt inte miriam, fast jag won her over när jag började sätta på lite slowjamz som handlade om sweet lovemaking. sånt gillar hon, hähä. för hon är slisk.
på lördagen hängde jag med mahad och renato till lunds nation, typ lunds sämsta nation på lördagar (haha, funny sentence) men det var göttigt ändå. mahads kompis, john och teresa hängde också med. vi förade i någon korre på delphis studenthus, chillade, drog oss vidare ner mot stan (john beställde en taxi åt oss på svenska, HAHA) och stod i kö i typ en timme. eller okej, vi stod i en kö i en halvtimme, blev insläppta... och stod i en till kö i ytterliggare en halvtimme. asså de hade en kö till den riktiga kön. THAT'S FUCKED UP! speciellt för att vara lund, här har jag aldrig behövt köa........ för jag är så fläsh. haha nej men allvarligt, det är aldrig någon kö, så skönt liksom men bara för att det är vinter ska de leka med folk. hatar deeeem. träffade iallafall på de mest random personerna där inne!!! först var det en tjej som mahad hälsade på och som jag kände igen jääääättemycket så jag var tvungen att gå fram till henne och luska fram vartifrån. så ba visade sig att båda varit på omids efterfest på nyår! RANDOM! sen knackade en snubbe på min axel som tydligen känner två kompisar från gymnasiet och som kände igen mig från deras bilder på facebook. CREEPY! hahahaha nah men han var schyrre, det är knäppt bara. dog av garv åt the randomness. tog sälle hem av the two musketeers (mahad och renato dåra) och igår chillade jag liksom bara hemma, städade korren eftersom det var min städvecka och gick och spelade fotboll. längtar som faaaaan till onsdag, ska bli så göttmos att spela igen. (gillar inte min transition som sakta men säkert går från en stockholmare till en göteborgare...) haha har precis kommit in efter att ha chillat i fyra fucking timmar tillsammans med ivan i köket, asså allt som har visats på tv ikväll har vi sett, de sjukt. nu är jag fett hype på lite säng och lite sömn. GÖTTMOS!

WARÖP!

2 kommentarer:

m arilyn sa...

knaas du måste lära dig att använda stycken haha

vixen sa...

NAJ! :D