2011-03-16

ere verkligen sååå

idag har jag varit trött. tröö-höööött! bibblan hela dan, varje dag liksom. har varit så extremt duktig med pluggandet de senaste veckorna. ingen än mer chockad än jag själv, tro mig. tro-hooo mig! från åtta till sju varenda dag. massor med sömn och bra mat. tränat bra. you know, all of that. så inför den här helgen säger jag FUCK THAT! planerna de kommande dagarna är: get shitfaced/get crunk as a motherfucker/hinkelinka. jag ska vakna på söndag morgon och tänka: "now that was fucked up!" vi har nämligen en tenta nästa fredag och samma kväll kommer min mama hit och jag vet att resten av min klass kommer fira så jävla stort, so imma do it this weekend instead.

men ikväll ska jag spela fotboll. det ska bli kul, hihihi. det är sjukt men jag har sett så många från fotbollen på olika ställen i lund, speciellt bibblan. och på tal om bibblan! idag var humanisterna snälla och bjöd på tårta och jag vann en piñata av dem. HAHAHA så jävla awesome.

aja, erykah badu är in the hus:

erykah baduu

grovt skönt att kamma ut sitt hår once in a while. nu ska jag fortsätta skriva på mitt cv!

1 kommentar:

mandy sa...

a tungt hår. Byt med mig!