2011-03-06

hahaha

leona preeetty
leona pretty

guud vad tråkig jag har blivit som bangar på fest för att jag är för trött. igår drack jag kaffe och lyckades hålla mig uppe till kl ett - men i fredags hade jag inte lika mycket tur. då däckade jag vid halv elva! HAHA. det var liiite awkward eftersom mahad och renato satt i mitt kök och undrade vart jag hade tagit vägen HAHAHA.

men låt oss ba titta lite på leona lewis och må bra av hennes prettyness (och skitbra huvudform *avundsjuk*)

jag mår bra iallafall! det bästa med att somna tidigt är att man också vaknar tidigt. var uppe vid nio igår och gick ut och sprang. idag vaknade jag vid åtta och läste lite. nu ska jag dammsuga mitt rum och sen ska jag till bibblan ett par timmar. det kallar jag göttmos!

stay black, mina vänner.

5 kommentarer:

m arilyn sa...

hahaha huvudform! din huvudform är ocks bra :)

cico sa...

hon är vacker...men ser lite ut som en häst i ansiktet.

momi sa...

ägghvufud!

mandy sa...

haha it's aaaall about the huvudform nowadays!!!! haha

bixen *spanskt uttal* sa...

cico - och vi äälskar horsefaces hähäh

momi - neeeej, lutte säger horseface hähä

mandy - HAHAHA weeell u know me by now