2011-03-09

hon ba du ba o sen ba

haha, asså av någon anledning har ivan och marcus fått för sig att jag ska vara med i turneringen i bordshockey...?! hatar dem, jag är ju sämst på det. och anledningen till varför jag hatar dem för att jag vet att jag kommer ge med mig till slut. skiiiiitlättövertalad människa är jag!

jaja. jag kommer iallafall få en biobiljett för besväret. då ska jag se på the green hornet YHEA BOI

idag sitter jag och pluggar i astronomi-huset. så hiiiiimla coolt att vara här. jag kände hur min hjärna växte lite när jag steg in i lobbyn. det finns ett enormt teleskop här och vill så gääärna upp dit någon gång och kika lite på himlen. hur nice skulle inte det vara? men jag antar att jag måste haffa en nördig astronom för det. tott värt det though för lite sånt här:

nebulosa

uuuuuuhm, awesome?!?

Inga kommentarer: