2011-03-25

TJA!

aston martin jö

här ligger jag och tar det fetaste lugna. FÖR TENTAPLUGGET ÄR ÖVER! kl ett i eftermiddags var var helvetet över och euforin började sakta men säkert sprida sig i klassen. vi har varit och ätit och sen har några av oss gått nere på stan och tittat i affärer. affärer! hade fan glömt att de fanns efter en veckas intensivpluggande!

nu har jag tänt mina äppel- och kanelljus och nu ska jag titta på tv, en annan sak jag hade glömt existerade. har inte kollat på tv på ages. och medan min klass förbereder sig för att göra största möjliga kaoz ikväll (tillsammans med resten av lund för studiemedlet kom idag, YHEI BOI!!) så förbereder jag min mammas ankomst. en liten del av mig är ledsen att jag inte kan hänka på ikväll men en större del är glad att min mamma snart är hääär. för precis som turk, i love my mom.




TJARRÅ!

1 kommentar:

cico sa...

bror. i just want u 2 know dat ur beautiful n all dat but ur webbcam suxs. there i said it. so sue me.