2011-03-12

skojare no mo

hamnade i en diskussion igår. eller diskussion och diskussion. låt oss kalla det en eye-opener istället. jag insåg hur mjäkig jag har blivit på senare tid. jag vågar eller orkar inte ta ställning nuförtiden. eller, jag vet exakt var jag står i många frågor men alldeles för ofta känner jag bara att det är onödigt att ens föra en debatt. jag ba sitter, chillar, lyssnar, drar argument för båda sidorna av konflikten vilket nog är det tråkigaste man kan göra. jag har blivit som lättmjölk. no flava. THAT SHIT AIN'T RIGHT!

jag har inte alltid varit sådan och viktigast av allt - jag vill inte fortsätta vara sådan. och jag tycker att jag måste börja visa mina framfötter lite oftare för att senare bli mycket oftare till att senare bli vara all up in peoples faces hela tiden. okej, kanske inte så grovt. men you get the picture.

bloggen tänkte jag börja med. för ofta händer det mig att jag funderar över saker som jag egentligen vill dela med mig av - det är bara det att jag är för lat för att lägga ner tid på att skriva ett inlägg. och då förblir mina ord unspoken. jag kan lika gärna börja med att ventilera en sak som jag har tänkt på länge, något som gör mig fett upprörd...

george bush hates black people.

kidding!

*awful start*

3 kommentarer:

Amanda Looma sa...

haha de är ju bara kul! tack tack tack, hoppas det är bäst med dig snyggooo

MS CARTER sa...

nice blogg :D

cico sa...

omg. va söt du är min vän. dela med dig dina innersta tankar.