2011-03-11

wooohooo buy it!

det här inlägget kommer låta sååå köpt but i don't care cause macs och make up stores läppstift är så jävla bra!!!!!! jag ÖNSKAR att jag var köpt för då hade jag kanske fått njuta av några fler av deras produkter helt gratis, ungefär som kenza får. man ba nämner i bloggen "jag tycker om att spela lite playstation sådära..." BAM, playstation i din brevlåda. fan vad gött det hade varit.

denna morgon har jag varit nere på stan och gjort en miljon saker. eller typ tre. but it felt like alot. jag var hos sj och köpte min biljett till oslo och sen drog jag till make up store och köpte ett aaaasfint läppstift som heter "summer". asså, KOLLA IN DET. så himla fin nyans, ser ungefär ut som läppstiftet leona lewis på den här bilden:

leona preeetty

*dör lite* mac och make up store har alltid ett så stort utbud av nyanser och de har dessutom otroligt mycket finare nyanser än de "vanliga" märkena, typ isadora och loreal. det är så värt att lägga ut de där extra 50 kr för deras läppstift. cause they is best!!!!!!! *brett säljarleende* *för jag hoppas fortfarande på lite sponsring* *come on man, can i have it?* *can i?* *ms yvonne shalley?*

efteråt gick jag och köpte typ fem kg frukt och grönsaker (lite sallad, so i can toss it) - och sen var det dags att cykla hem med det. slutade med att jag hoppade av cykeln halvvägs och gick resten av vägen. stupid uppförsbacke upp till sparta. trött är jag nu! men jag ska göra lite fruktsallad med havregryn och kesella och dra mig till bibblan ändå.

1 kommentar:

cico sa...

SHOOOO NGN HAR FÅTT CSN