2011-05-10

en nice dag kräver en nice piña colada

reyonna

jahapp, då har man precis kommit hem från radiostationen. NICE! var där och hjälpte en kanadensisk kille göra en intervju eftersom snubben som skulle bli intervjuad helst ville bli det på svenska. gick på typ en halvtimme, drog till min föreläsning men läraren hade låst dörren så jag kom inte in. ääääh, jag är inte så ledsen för det. jag var ju hungrig ändå.

har såååån lust att ba gå ut och lägga mig i solen i min bikini och ta det så jävla lugnt idag, men jag har massor att göra. egentligen SKULLE jag ju kunna skjuta upp det... men nah, tänker vara duktig idag. ska plugga, ringa till spanien och på kvällen ska jag spela match med min nation.

så istället för att byta om till typ nothing så sippar jag istället på min colada medan jag väntar på att mitt vatten ska koka. ska göra pasta med tonfisksås idag. mashallah, de fett gott.

Inga kommentarer: