2011-05-20

en vanlig torsdag

helt ok dag igår asså. vaknade, duschade, träffade elin, drog till bibblan och pluggade lite. samma gamla vanliga, ni vät...

... tills det blev kväll. awesooooome! initierade den (lol) med att dra till min radiochefs backyard för en avskedsfest. eller fest och fest, vi grillade. vi hade ju vår sista sändning i onsdags och dessutom slutar våra två chefredaktörer.

SAM_3602

jag satt med och chillade med tobias och karin som mest snackade om hur keffa göteborgare var. eller ah, tobias snackade om det, karin är ju göteborgare.

SAM_3605

en av våra ryska utbytesstudenter hade kvällen till ära lagat borsjtj!!!! så jävla gott var det

SAM_3607

och dimitri, vår radiochef, bjöd på vodkashots innan vi började äta. en av hans shots = två vanliga shottar. ville SPY! för kvällen till ära hade han hämtat rysk vodka. och rysk vodka är den där smuggelvodkan man köper när man är 16 år gammal och inte får tag på något annat (har jag hört, hehe). jag tror inte ens dimitri klarade av smaken, judging by his face expression haha (bredvid honom är förresten franz som är så JÄVLA tung!!! har hostat med honom två gånger och träffar honom då och då på bibblan och han är så freaking funny att vara med)

SAM_3618

sen höll han och lahib, vår andra radioboss, tal och det var så himla gulligt! de sa några korta grejer om alla som hade jobbat på radion under året. om mig sa de att de nu vet hur en bra radioröst låter och att det finns vissa efternamn som aldrig kommer kunna uttalas rätt HAHA.

efteråt tog vi en gruppbild och folk spelade lite volleyboll...

SAM_3621

medan jag och karin drog iväg. hon skulle träffa lite peeps i klassen (de skulle fira att en snubbe fått ta av sig sin tandställning HAHA bästa!!) och jag drog iväg på korrefest. YAAAY!

SAM_3625

mahaazzzz blev skitglad när han såg mig där

SAM_3628

och folk var PHÄTT seriösa på dansgolvet!

SAM_3637

freddy var skitpepp (äre bara jag som börjar tänka på en kråka när man tittar på hans ansikte??? bara på den här bilden? inte? aa, okej.)

SAM_3640

ärligt, jag tror han va mest pepp av alla

SAM_3645

renato propsade på att ta bilder ALL UP IN MY GRILL

SAM_3646

men till slut backade han två steg och tog en normal bild. yani. kan ni säga BOLLHUVUD? *komplexen är tillbaka* *eller var de någonsin borta?* *d e d*

SAM_3651

och de här två... jag och nato kollade på de i slutet av kvällen och ba "t-t-t". de höll heeela på och tjafsade som ett gift par hahahahaha. drog från festen vid tre, kom hem, tog ännu en dusch och däckade i min säng.

snipp snapp slut, så var den sagan slut!

1 kommentar:

momi sa...

HAHAHAHAH jag vill skaffa tandställning, så jag också kan ha fest när jag tar bort den!