2011-05-21

lund lund

ska jag säga hur mycket jag älskar att bo i lund?! jag älskar att bo i lund så mycket att jag precis jämförde det med att bo i new york. HAHA. det är så vet man att man diggar något - när man börjar bli delusional about it!

nä men jag älskar helt enkelt the randomness of this place och jag föreställer mig att new york är likadant. nya saker händer hela tiden. till exempel, för fem minuter sen vaknade jag av att någon stod och spelade piano utanför mitt fönster HAHAHAHA. säg till mig att det inte hade kunnat hända i new york?!

men nu hände det i lund. och eftersom min matte är så excellent så blir min ekvation: randomness^2 x lund = new york. enkelt uträknat. simpel matte.

(in reality, jag har ingen aning om hur jag precis räknade ut det där. g i matte, yhea boi)

Inga kommentarer: