2011-05-01

söndag

hahahaha asså ni ska se min solbränna!! så himla ful. hade tubtopp på mig igår och det var grymmaste vädret... bara sol sol sol :D vi satt ute från typ tio på morgonen till fem på kvällen så jag har fetaste brunaste bröstkorgen och vitaste milky-way tuttarna. inte nice!

simon och robin åkte hem imorse och freedy och micke är ute och shoppar. medan sitter jag och sippar på min andra piña colada. SÅ JÄVLA GOTT! drack det på champagne-frukosten igår meeeeeen jag fick aldrig chansen att dricka rum and redbull, trots att jag sjungit om det i två dagar i sträck. sista låten innan vi la oss i fredags, rum and redbull. första låten när vi vaknade på lördagen, rum and redbull. breakfast, lunch and dinner? RUM AND REDBULL!

SAM_3379
min frukost, ooooh så nice, ser ni hur solljuset bara faller över drinken? så vackert. *sounding like an alcoholic bitch*

SAM_3406
hittade en crazy black girl i parken. hängde lite med henne. men ba lite

SAM_3411
även barbara ville flippa i lund på självaste valborg!

SAM_3425
victor är skitbra på att promota sig själv.

Inga kommentarer: