2011-06-29

01:24

åh, jag läste precis annahitas blogg och ställdes av hur utlands-bloggy den är. alltid finns det med någon liten detalj som är väldigt "i-don't-live-in-sweden-child" eller så är inläggen jättedeskriptiva därför att man förklarar någon inhemsk tradition eller whatever... och alla bilder är så fina! det får mig att tänka på min blogg i spanien. den var asrolig. varför kan jag inte vara lika rolig i lund? fast jag lever ju i och för sig mer i lund. mer glad, mer ledsen, mer allt. och jag är ledsen att jag inte tog med mig kameran på den här resan därför att jag åtminstone hade kunnat lägga upp en massa bilder från idag. valerie och jag cyklade i en hel timme för att komma till malmö, förbi stora fält med vete och blommor och så var vi på stranden och sprang runt i affärer. helt nice. avslutar dagen med att bli sams med mitt finbesök. åh. nu ska jag läsa min jättebraiga bok. god natt, esnella du!

Inga kommentarer: