2011-07-12

äta mat OCH få betalt för det?!

wai wai! idag hade vi matkurs på jobbet. min chef ringde mig åtta på morgonen och undrade vart var jag och jag ba QUÄ? tydligen ville hon att jag skulle jobba INNAN jag gick iväg på kursen. yeah, thanks for telling me that...

men ja, dagen blev awesome ändå. på morgonen hade vi två timmars "teori" på morgonen, sedan lunch där jag käkade två portioner carbonara, och därefter praktisk matlagning i fyra timmar. chiiiiiild! vi blev indelade i fyra grupper och fick laga två maträtter var. det blir alltså åtta rätter. *skitduktig på matte är jag!* sen blev det efterrätt. även där fick vi göra två rätter per grupp.

MMM-MMMM! *fortfarande i matkoma* så sjukt nice. om det gick att faila kursen hade jag gjort det baaara för att få gå om den!

Inga kommentarer: