2011-07-23

SORG

en del av mig vill inte kommentera dessa otroligt tragiska händelser i norge för att det är för close to heart. det skulle kännas... fel att ta det på bloggen. en av mina bästa vänner var tydligen i centrum bara en liten stund innan bomben detonerade. och vi som skojade om att hon skulle vara försiktig när hon åkte iväg till brasilien, va...

jag är bara djupt tacksam för att hon är oskadd. mina tankar går till henne, hennes vänner som också är i oslo, deras familjer och till att de som faktiskt förlorade någon de älskade igår.

"vi är alla norrmän idag."

1 kommentar:

smelly sa...

"en av mina bästa vänner var tydligen i centrum bara en liten stund innan bomben detonerade"

child, jag var i centrum, på jobbet när skiten detonerade. hela min arbetsplats ba blew up, log på golvet and shit.